Carpe Loxodonta

Andra dagen på nya bygget och fortfarande kallt. VVS-gubben alt. tanten som skulle kommit i Måndags och installerat element lyser fortfarande med sin frånvaro. Räddad av ca 10 värmeljus och Barrys lille värmefläkt.
Har beställt nya lysrör modell "dagsljus" istället för de "varma" som sitter uppe nu, vilket kommer att göra lokalen mindre gul-grön och färgåtergivningen mer realistisk.
Barry har spraymålat möbler hela dagen, blir hur bra som helst. Fick lite skäll för att jag "fördärvar" antika möbler, men de är ännu mer värda för mej nu, och det är mina möbler och jag som bestämmer! Glömde fota, men svartguldiga soffmöbler blev jäkligt mycker snyggare än brunguldiga. Tycker jag.

På tatueringsfronten har följande hänt. I Måndags tatuerade jag först Tobbe, som äntligen kom till skott och gjorde klart sin Clintan. Tänkte hålla på den tills jag kan presentera ett läkt resultat. Efter det var det en text på Jennie, som jag även fick en inflyttningsblomma av, tack! Rosa till på köpet!

Gjorde lite annat på Jennie med, men det får också vänta.

Idag började jag på ett roligt projekt på Oskar. Eller fortsatte, kanske man skall säga. Håller på med en hel sleeve på honom i nytraditionell anda. Idag blev det början på en elefant.

Annat jox på Oskars arm:


Ett par touch-ups på eftermiddagen, bl.a Marcus alv:


Fint väder som fan, så sjukt härligt! Viggo och jag passade på att putsa nästan alla fönster utvändigt och några invändigt. Nu luktar hela ungen förnsterputs, men fint blev det och roligt hade i alla fall han!

Liten skitonge väntar på att på gå ut och "pussa".



Kommentarer
Postat av: Agnes R

Tycker sketongen var det bästa.

2010-04-14 @ 00:52:08
Postat av: Tobbe Blogg

Tycker inte jag. För övrigt får du ha lika bra fantasi till min arm som till Oskars.



Jag har funderat lite på om man ska klämma in saker jag gillar på underarmen, kortlek, whiskyglas, ciggar, tuttar och kanske en vagina. Får se hur jag gör med dom två senare, men annars har jag tänkt lite i dom banorna.

2010-04-14 @ 10:02:43
URL: http://tobiasborg.se/
Postat av: Agnes R

Jag tycker att vagina är ett konstigt ord. Även kopulera är konstigt.

2010-04-14 @ 13:08:19
Postat av: Bunny

Tobbe, du funderar på hur du ska göra med dom två senare, räcknar du då tuttar som en eller två saker? annars kommer du klämma in (hihi) kortlek, whiskyglas, ciggar? och en tutte.



Eller menar du bara att du ska tänka på dom senare, som i sen i din ensamenhet ska du sitta och tänka på (en) tutte/tuttar och kanske en vagina?

2010-04-14 @ 14:53:23
Postat av: Bunny

insåg att jag i min tidigare kommentar skrev "räcknar" när det skulle stå räknar. men när ni läser det, se då till att rösten i huvudet låter som Eddie Meduza. Då funkar det om man skriver räcknar, kan låta något i stil med: Det kan du räckna me, bonnjävel!

2010-04-14 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0