Love Dizzy Diamond

Mår lite smått illa efter att ha stått i den gamla lilla lokalen och andats sprayfärg i ett antal timmar. Yek. Får skaffa en sån där tuff mask som Barry har om det skall bli mer graffande. Har alltså för första gången försökt mej på mediet sprayfärg ordentligt. Tavlan står och luktar av sej, som Barry sa, så bild kanske kommer i morgon, eller nåt. Jävligt roligt var det i alla fall!
Har ju varit på jobbet med, och idag blev det old schoolish dubbelt upp. Min nya favoritgenre, faktiskt. Såhär blev början på Rickards underarm:

Två timmars arbete.

Och såhär blev Emmas knäveck:


Också två timmars pina.

Usch, helt yr nu. Lägger ner!

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Jag älskar att du uppdaterar din blogg så ofta! (ja, jag är arbetslös o har mycket tid över) Också modigt att ställa dig i ett litet rum o gå loss med sprayfärg utan mask! Man blir aldrig för gammal för att boffa! Puss

2010-04-23 @ 00:26:51
Postat av: vilda

Tack, Agnes! Du anar inte hur glad jag är att ha åtminstone en trogen läsare! Puss tillbaka!

2010-04-24 @ 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0